Så undviker Selena nätet.


                                              


I en intervju med Female First säger Gomez att hon vill ignorera allt negativt som omger relationen och att hon försöker leva ett så normalt liv som möjligt. Det gör hon genom att undvika såväl skvallertidningar som Internet.

– Jag försöker att inte fokusera på vad hela världen säger om mig och bara vara nöjd med mig själv, säger hon  till Scotland's Daily Record och fortsätter: 

– Jag försöker att inte läsa tidningar eller på nätet men det är såklart oundvikligt. Jag menar, det är överallt, så det finns ögonblick när jag läser saker som sårar mina känslor. Men inte hela tiden, tillägger Gomez.



Källa Aftonbladet.
   
/Sara


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för ägaren av bloggen)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0