Show your hearts!

Alla som vill vara med i videon för Show Your Hearts!
Kom ihåg att det är sista dagen imon att kunna skicka i bilderna ;) Ni har tills klockan 15 på er :) Och jag vill ha in så många bilder som möjligt! <3 Så kom igen nu, det är för en bra sak och det är väldigt lätt också!! Gör bara så här:

1. Ta bilden när du gör ett hjärta med händerna (som på bilden) och skicka den hit: [email protected] ;)
2. Ta bilden och lägg upp den på din blogg och länka sen inlägget i en kommentar elr på FB elr Dv ;)

OBS! Det tredje alternativet är bara för dem som är kompis med mig på FB, Dv elr känner mig på riktigt!

3. Ta en bild och lägg upp den på Dv elr FB och tagga mig i den ;)

Så kom igen nu! <3 Säg till alla dina kompisar oxå :D Tack ni är bäst! Sprid detta vidare <3

/BieberLove Sofie

 


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för ägaren av bloggen)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0