Show your hearts! ♥



Hej, ni kanske läst på ngn annan hemsida om Show your hearts? Om inte så skriver jag om det längre ner i inlägget ;) Menjag såg att JDB bloggen hade en video på gång, men den hemsidan e ju så stor så jag tror knappast att alla kommer kunna vara med i deras video :/ Så om ni också vill vara med i en video, så kommer jag göra en :) Gör så här:

1. Ta en bild på dig där du gör ett hjärta med dina händer, bilden får se ut hur som helst bara du visar ett hjärta med händerna :)
2. Skicka bilden till: [email protected] och skriv ditt namn, döp även mailet till Show your hearts :)

Jag kommer sen lägga ut denna video på FB, bloggar och lite annat ;) Ska se om jag får lägga upp den på YT också ;) Men ni måste hjälpa till att länka den till alla era kompisar och annat, jag ska även länka den på Justins FB sida ;) Och ni får hjälpa till att lägga ut den på twitter och sånt :D Så skicka era bilder nu nu nu!!!!! <333 Säg även detta till era kompisar så dem oxå e med! :)


Vad är Show Your Hearts? -
Justin Bieber, Lady Gaga, Britney Spears och andra av sociala mediers superstjärnor kommer att låna deras enorma inflytande till en bra sak - "Show Your Hearts"-kampanjen - med början idag. Den 3 juli dödades i en bilolycka Josua och Robin Berry och kvar lämnade sina söner Peter (9) och Aron (8) förlamade nedanför midjan. Nu är pojkarna och deras syster Willa (6) på ett sjukhus i Houston-området och ställs inför otroliga utmaningar.

"Show Your Hearts" insamlingskampanj till förmån för Josua och Robin Berry barnen inleds officiellt idag, den 27. Det kommer att bli hjälpt av kändisar inklusive Kardashians, Diddy, Jennifer Hudson, Selena Gomez, Julianne Hough, Nicole Scherzinger och "Glee" medlemmarna. Dessa stjärnor och andra ber alla att sprida medvetenheten om dessa barnen genom att byta ut profil bilder och avatarer till "Show your hearts" bilden. 
Donationer kan göras via PayPal och sms.

Källa: showyourhearts.org

/Sofie

Kommentarer ♥
Postat av: Vallentina Yuksel

jaaag vill vara meeeed!!!!!

jag skriver på fb!!

2011-07-28 @ 19:38:07
Postat av: sara

jag e med

2011-07-29 @ 18:48:52
URL: http://ssarales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för ägaren av bloggen)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0