Kom igen Beliebers skicka in bilder!

Kom igen nu beliebers, nu får ni skicka in fler bilder till
ShowYourHearts videon ;) Annars kommer det inte bli ngn video :( Och tack för alla bilderna jag fått hittills, men jag behöver minst 3st till! Annars kommer det inte gå :/ Så säg till ALLA era vänner ALLA beliebers ni vet och ja ALLA att dem också ska vara med!! :D Det är ju så lätt och för en god sak! Det finns 2 sätt ni kan skicka bilden till oss på:

1. Ta bilden och skicka den hit: [email protected] ;)
2. Ta bilden och lägg upp den på din blogg och länka sen inlägget i en kommentar elr på FB elr Dv ;)

OBS! Det tredje alternativet är bara för dem som är kompis med mig på FB, Dv elr känner mig på riktigt!

3. Ta en bild och lägg upp den på Dv elr FB och tagga mig i den ;)

Så kom igen nu! Ni har hela denna helgen och nästa vecka på er tills kl. 15 på söndagen den 7:de augusti ;) Tack så jätte mke! <3

/Stor Belieber kram Sofie ♥


Ps. glöm inte göra hjärtat med händerna, som här på bilden ^^


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för ägaren av bloggen)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0