Ready!

Så nu har jag suttit i ca. 1-3 timmar och fixat med denna designen ;) Jag har inte gjort den själv men jag har ändrat i princip allt med den! Jag ska försöka fixa en annan header imon :D Hehe, så länge får ni nöja er med denna :) Jag fixar även alla små saker som frågelådan, smilisar, bloglovin osv.. Men tyvärr tror jag inte att jag sätter in ngn translate elr FB knapp för jag tror det var det som gjorde sidan så seg :/ Fast det blir nog bra ändå, elr vad tror ni? <3

Nu ska jag kolla tv:e en stund sen blir det att dejta kudden xD Haha, godnatt Justins söta beliebers <3333

/Sofie



Kommentarer ♥
Postat av: Matilda_Sandy

HAHA sofi du gillar värkligen justin biber...

2011-07-21 @ 14:08:13
Postat av: Matilda_Sandy

haha sofi du gillar värkligen justin biber..

2011-07-21 @ 14:09:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för ägaren av bloggen)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0