Justin jobbar på sitt nya album #Believe



Justin
har avslöjat att han har påbörjat arbetet med sitt nästa album. Den 17-åriga sade att han är i planering och inspelning, och sade att den här gången han kommer att fokusera mer på sig själv och mindre på samarbeten med artister som Chris Brown, Kanye West och Ludacris. "Jag vill arbeta mycket med mig själv", sade han till MTV News. "Och jag kommer skriva mycket själv. Jag kommer att jobba med en massa andra producenter och sånt, men jag bara skriver en massa när jag är på turné." Jag skriver om hur jag känner och producera. Jag tar fram på min laptop och (på min dator) ", sa han. förhoppningsvis kommer detta att nästa album bli enorm. "Och han insisterade på att han kommer att låta kreativiteten flöda fritt på hans nästa erbjudande.
- Hans nya album kommer heta Believe

Är ni lika förväntansfulla som jag ? Men det dröjjer nog ett tag innan den kommer till Sverige också ...

/ Emelie


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för ägaren av bloggen)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0