Få Justin till Sverige!

En kompis ska göra en video till Justin Bieber för att få han till Sverige! Vill ni vara med i den så gör så här:

  • Skriv på ett/en papper/skylt det du vill säga till Justin! T.ex. Sweden loves you Justin, please come to us!, Sweden wait for you Justin!, Justin Bieber please come to Sweden, elr aa ni fattar
  • Ta foto på dig och pappret/skylten
  • Skicka det till [email protected] så skickar jag vidare den till henne sen, elr lägg upp den på bdb så hon kan ta den elr så jag kan ta den och sen ge den till henne, elr lägg upp den på ngn sida där jag elr hon kan få tag i den ;)


Har du bdb och vill veta vem hon är som ska göra videon så heter hon: JushenBiebah
där ;) Hjälp nu till att få Justin till Sverige, detta landet har så mke så jag tycker vi ska få Justin oxå <3 Vi fick hit hans skivor, hans film, hans tidningar och m.m, så vf skulle vi inte kunna få hit både Justin och hans parfym? Hjälp oss !!! :D



Min bild till videon:
@JushenBiebah ta denna till videon om du suklle göra ngn :)♥

/Sofie ♥


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för ägaren av bloggen)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0