Believe - song

Can someone in this crazy world login on messenger? :D ♥
Kollade lite på youtube och hittade denna länken: http://www.youtube.com/watch?v=TUFN0rF82jY&feature=related jag lägger inte ut videon eftersom jag inte vet om det är som denna låten har läckt ut eller om det änns är den riktigta låten :) Om ni inte alls fattar vad jag pratar om så är det ju så här, att Justin släpper ett nytt album i höst som kommer heta Believe och då kommer troligen en låt på skivan också heta Believe ju. Och jag vet inte om det är denna eftersom den låten inte kommit ut officiellt ännu. Men är det nu denna låten och den har läckt ut vill jag inte lägga ut den här, och ni får lyssna ifall ni själva tycker det känns rätt :)
/Sofie

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för ägaren av bloggen)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0